Tietoa meistä

Taivalkosken 4H-yhdistys on perustettu 19.11.1940. Toiminta alkuvuosikymmeninä keskittyi voimakkaimmin vihannesten viljelyyn ja eläinten hoitoon ruokahuollon turvaamiseksi.

Elintason kohotessa toimintamuodot ovat muuttuneet, mutta 4H-nuorisotyössä on edelleen tärkeä tekemällä oppiminen. Kerhotoiminta on jatkunut katkeamattomana vuosikymmeniä. Nuoria koulutetaan työelämään ja työllistetään erilaisiin työtehtäviin yhteistyössä kunnan ja yritysten kanssa.

4H-puotissa myydään käsityötarvikkeita rautalangasta virkkuukoukkuun ja paperitarrasta matonkuteisiin.

Työpalvelua voi tilata sekä aikuisten tekemänä, että nuorten toteuttamana.

Kesän tullen lähdetään kalastelemaan ja melomaan kanooteilla.

Jäsenyys sivulta voi liittyä yhdistyksen jäsneneksi ja jos kiinnostaa toimia vapaaehtoistyössä niin otamme mielellään vinkkejä vastaan.

Taivalkosken 4H-yhdistys

Ketuntie 2 L 9 93400 Taivalkoski.

Puh. nro: toiminnanjohtaja 0407048483,

puoti 0400130284

Yhteydenotto

Liity jäseneksi

Olemme ottaneet käyttöön uuden digitaalisen jäsenkortin. Voit ladata sen kännykkääsi.

Liity jäseneksi täyttämällä tämä liittymislomake

Valitse lomakkeelta ensin 4H-yhdistys, jonka jäseneksi haluat liittyä. Seuraavalla sivulla voit täyttää jäsentiedot. Valitse tältä sivulta itsellesi tai perheellesi sopiva jäsenyyden muoto. Voit liittyä henkilöjäseneksi tai perhejäseneksi. Perhejäseneksi voivat liittyä samassa taloudessa asuvat.

Olemme siirtyneet rullaavaan jäsenkauteen (7.1.2020 alkaen). Jäsenmaksusi ja -kautesi on voimassa 12kk kerrallaan, alkaen liittymiskuukauden alusta. Jäsenmaksukauden päättyessä saat uuden jäsenmaksulaskun.

Jäsenmaksu on yksittäiseltä jäseneltä 35 € ja kaikilta samaan talouteen kuuluvilta yhteensä 70 € vuodessa.

Liity jäsensksi

Vuokrattavat välineet:

Taivalkosken 4H:lla on vuokrattavana neljä kappaletta kolmen istuttavaa kanoottia varusteineen. Kanoottin vuokra on 10 €/vuorokausi.

Neljä kanoottia, kuljetusteline ja peräkärry yhteensä 50 €/vuorokausi.

Peräkärryn vuokra 20 €/vuorokausi.

Kanoottien edestakainen kuljetusmaksu melontaretken alku/loppupäähän 1,20 €/km (sis alv).

Raivaussahoja 4 kpl, myös siimaleikkuripäällä.  Vuokra 10 e/vrk

Seuraavat välineet ovat lainattavissa vain jäsenille:

Kaikuluotain pilkki- ja veneanturilla

Virveleitä, uistimia, perhoja

Verkkoja 12 mm ja 60 mm sekä pyydysmerkkikepit verkkojatan päihin

Puutarhajyrsin

Hyötykasvikuivurit Royal catering 57 litraa 5 kpl

Jäsenet saavat lainata ilman maksua kaikkia näitä 4H:n omistamia välineitä.